Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Karazhan

2008.01.15

Karazhan 
 

Attumen the Huntsman  
Karazhan első boss, belépő szint
 

Trash Attumen felé: undead lovak és lovászok. Papi shackle/hunter trap alatt tartva a lovakat gyorsan le lehet ölni a lovasokat először. Fokozatosan nő a számuk, ahogy közeledsz az istálló végéhez. A legutolsó pakkban 2 ló és 3 lovas lesz. 
 
A Harc kezdetén csak a ló, Midnight áll az istálló közepén. A gyengébb tank fogja a lovat leaggrózni. 95%-t elérve felbukkan Attumen és a legközelebbi healer felé rohan (heal aggró miatt, ugyebár), de a main tank remélhetőleg még út közben felszedi Attument egy jól irányzott ütéssel, s elvonul a bossal egy sarokba.
 
 

Phase 1. Attumen & Midnight.

 
Mindkettőt tankolni kell, s az egyiket le kell vinni 25%-ig. 
Attumen 
1.6k - 2.1k között sebez tankon, papír-cloth kasztokat egy ütéssel(főleg ha crushing) megöl. Warrior tank tudja Disarmolni , ilyenkor szignifikánsan csökken a sebzése. 
Shadow Cleave: Cleave támadás (Frontális, 180°) 4k sebzéssel. Lehetőleg csak tank kapja meg. 
 
Midnight 
Közerharci támadásával kicsivel kevesebbet sebez, mint gazdája.  
 
Mindketten immúnisak a tauntra és a fizikai dot alapú támadásokra (deep wounds, rend, lacerate etc.) 
 
Phase 2. Attumen lovon

 
Ha bármelyikük HPja 25%-ra ér, Attumen felül lovára és teljesen felgyógyul. Teljes aggróreset.  
 
Kap két új képességet az eddigiek mellé: 
 
AoE Curse: Curse debuff, amelyet félpercenként rárak a raid néhány véletlenszerűen kiválasztott tagjára.  
50%-kal csökkenti a sikeres támadások és spellek esélyét. Druida/Mage dolga, hogy a tankról/raidről leszedje, 
 
Charge: Véletlenszerűen néha fogja magát, kirohan a raid egyik emberéhez, rásóz egyet 6 ezer sebzés körül, utána visszamegy a main tankhoz. A képességnek van egy 8 yardos minimum távolsága, így ha mindenki a boss közvetlen közelében van nem fogja használni ezt a képességét. Shadow Cleave-re vigyázz ilyenkor.
 
 

Moroes:   A Moroes elleni harc az első komolyabb megmérettetés Karazhanban. Ajánlatos egy olyan raiddel jönni, akik legalább 2 addot tudnak folyamatosan CC alatt tartani. (Shackle, Trap, Turn Undead) 

4 segítővel jön Moroes, akik véletlenszerűen vannak kisorsolva minden héten egy 6 fős táblából.  

Paldin szükséges!

 
Moroes: 
1600-2500 sebzés tankon. Tauntra immúnis. Igaz undead, de fizikai dotok is hatásosak ellene. 
Vanish: félpercenként használja, eltűnik egy rövid időre, de nem töröl aggrólistát 
Garrote: Vanish után használja ezt a képességét a raid egyik tagján amikor felbukkan. 1000 sebzést okoz 3 másodperceként, 5 percen át. Ice Block, Paladin bubi illetve Blessing of Protection leszedi. (Ezért könnyebb a harc ha van paladin a raidben) 
Blind: Aggrólistán lévő másodikra teszi, vagy ha az nincs 10 yardos körzetében akkor a legközelebbi célpontra. Sámán, Paladin, Druida le tudja szedni, mivel ez méregnek számít. 
Gouge: 5 másodpercig incapacitate állapotba teszi a main tankot. Átvált az aggrólista 2. ra. Ha az blind alatt van, szétszedi a raidet az 5 mp alatt. 
Enrage: 30%-nál Moroes elkezd gyorsabban és nagyobbakat ütni.
 
 

Moroes addjai (fentről lefelé haladva, melyeket öldössük le először.) 
 
Baroness Dorothea Milstipe - Shadow Priest. Elsődleges célpont. Mana burnt nyom, ami a legveszélyesebb a raidre nézve. 2-3 cast alatt simán leégeti egy healer teljes manáját. 
Baron Rafe Dreuger - Retribution Pala. Meglepően nagyot üt. Amellett dispellezik és stunnolgat. 
Lady Catriona Von'Indi - Holy Priest . Dispellezik és gyógyítgathatja a többieket. 
Lady Keira Berrybuck- Holy Paladin. Idegesítő. Gyógyítgat Holy Light-tal, dispellezget és különféle blessingeket is dobál össze-vissza. 
Lord Robin Daris - Mortal Strike Warrior. Veszélyes! Mortal Strike képességével egy ütéssel megölheti papír-cloth tagjainkat. Mellesleg szeret whirlwindelni, mindenkit sebezve aki a közelében tartózkodik. 
Lord Crispin Ference - Protection Warrior. Lehetne magyar is a neve után. Pajzsával szereti a castereket elnémítgatni,, ha módja van rá. Sok HP, sok armor. Nehéz leölni. Marad utolsónak. 
 
A pullnál a Main Tank Moroest, az offtank egy kijelölt addot fog meg.  
Offtanknak fontos dolga van a harc folyamán, folyamatosan aggrómásodik helyen kell tartózkodnia, így a pull után a kijelölt célpont tankolása mellett még aggrót is kell építenie Moroesba. 
Általában legalább 2 addot leöl a raid DPS részlege, mielőtt elkezdenének dolgozni Moroesen. Az első addot az összes DPS egyszerűen lezergeli, ami általában a shadowpriest. 
Másodiknak Retri paladin/holy priest menjen le. Kb a második add halála környékén vanishel első alkalommal Moroes. 
 
Minden vanish után garrotet dob a raidre. Ha NEM tankra dobja, akkor nyugodtan mehet a Paladin BoP a szerencsétlenre. Innentől kezdve a harc egy verseny a garrote/Moroes által okozott sebzés és a raid healerei között. Ha van kedve a raidnek vanish-szünetek közben le lehet öldösni a 3. addot is. 
 
Mielőtt a sok garrote megeszi a raidet, azelőtt le kell vinni Moroest 0%-ra. Vigyázat, 30%-n bedurvul, jelentősen nagyobb sebzéseket kiosztva. Trinketek, Bloodlust, Last stand/Shield wall stb. cooldown ha kell durranjon.
 
 

Maiden of Virtue 
 

Trash Maiden felé: maximum 4 fős elitekből álló csoportok, melyekben van démon (banish), illetve undead (shackle). Tank & Spank. 
 
Maiden of Virtue: 
2.5-3.5k környékén ütlegel normál hit esetén. Tauntra immúnis. 
Holy Fire: Kb. akkor használja, amikor kedve van. Vele nem közelharcban álló emberre céloz, 1 másodperc alatt elcastolja és bumm! 3000-3500-t üt bele a célpontba kezdésnek, s egy dotot is rárak 1750dmg/2sec erejéig. A dot dispellezhető Paladin/Priest/Warlock kutya által, s erősen ajánlott is. Grounding totem/Spell Reflect szintén megvéd a hatástól. 
Holy Wrath: Megcéloz egy embert és ellövi ezt a varázslatot. Ha túl sokan álltok egymás hegyén-hátán, a spell elkezd ugrálni az emberek között, mint egy chain lighning, csak ez egyre több sebzést okoz ahogy továbbugrál. Védekezés ellene: szétszóródni! 
Repentance: Amit a retripaladinok is csinálnak, csak ez hosszabb időre tesz incapacitate állapotba (Olyan, mint a rugó sap/gouge. Semmit nem tudsz csinálni hacsak meg nem sebeznek). Maiden repentance képessége 12 másodpercig tart... Fél percenként (+-5 sec) lövöldözgeti ezt, main tankon kívül mindenkire.  
Kezdeti sebzése 1500-2000, utána bármilyen sebzés kiszed az incapacitate állapotból. pl. az alant következő is KISZEDI! 
Holy Ground: Maiden 12 yardos körzete folyamatosan AOE hatás alatt van. 240-360 sebzés/3 sec. Másodlagosan elnémít mindenkit, aki kapja ezt az AOE-t. 
 
Maiden tulajdonképpen egy Tank & Spank harc, amire oda kell figyelni: 
 
Szétszóródni! Kör alakú a terem, tessék kihasználni a helyet. A tank a terem közepén tankolja Maident (ott, ahol áll a harc kezdetén) 
Ha van egy 4. healre képes tagja a raidnek nem árt, ha ő is besegít. A Holy Fire sokat sebez, és Maiden gyakran használja. 
 
A legnagyobb kérdés, hogy tartsuk életben a tankot addig a 12 másodpercig amíg az egész raid Repentance hatása alatt van? 
1. Paladin Blessing of Sacrifice a tankra. Azonnal kiszedi a palánkat a hatás alól, ha Maiden megüti a tankot. 
2. Maximum számú HoT (Healing-on-Time) a tankon Repentance előtt. 
3. Healer bemegy Mainden Holy Ground zónájába, s Repentance után kisétál belőle, mert a sebzés megtöri azt. A healer NE legyen druida, mert ha bekap egy Holy Firet nem tudja leszedni... 
4. Tank körbemegy Maidennel a kör belső oldalán, kiszedegetve az embereket a Holy Ground segítségével.
 
 
 
 

OPERA rész!!! 

Piroska és a Farkas 

Kijön a Nagy Büdös Farkas, akit tankolni kell az egyik sarokban. Tőle minél távolabbra helyezkedik a raid.  
 
Terrifying Howl: Néha elnyomja ezt a mini AOE feart, leszeded gyorsan a main tankról/stance dance segítségével kivédi a tank 
 
Little Red Riding Hood: A Farkas a harc folyamán gyakran kijelöl valakit Piroskának! 
 
Aki Piroska, az átváltozik egy kis gnóm csajjá, nem tud támadni, spellengzeni, lemegy az armorja 0-ra és 150% sebességgel tud mozogni. Kell is, mert Piroskára a Nagy Büdös farkas nagyon gerjed, s csak őt üldözi! Körbe a fal mellett szaladgálsz a Farkassal a hátad mögött, egészen amíg lemegy rólad a debuff és visszatér a main tankhoz. Aki Piroska arra spam heal nem árt, mivel a farkas marha nagyokat üt beléje.  
 
Ez a bossfight egy jó lecke a healereknek, hogy kell kitolni valamit. 
 
DPS vigyázzon, ha túlagrózod az Main Tankot kite közben-t akkor rád fog visszamenni. 
 
Tipp: A warrior intervene skill segítségével egy ütést átháríthat magára.
 
 

Rómeó és Júlia 

színpad közepén megjelenik Júlia. Egyik tank felszedi, elviszi a színpad jobb oldalához. 
 
Eternal Affliction: Gyógyítás, magára és Romulora is tudja használni. 2 sec cast, megszakítható/megszakítandó.  
Powerful Attraction: 6 mp stun. 
Blinding Passion: 6000 holy dmg/4 sec (1500, aztán 750/tick) 
 
Devotion: Self buff. +50% holy dmg és casting speed. Ha van mage a raidben Spellsteal, amúgy purge/dispell. 
 
Phase 2. Romulo 
Júlia meghal, megjelenik Rómeó a színpad közepén. Tank észnél legyen, általában egy healerre megy Rómeó ahogy megjelenik. 
 
Backward Lunge: csuklóból hátrafelé üt egyet, és el is dobja az illetőt, ha eltalálja. Ki kell gyógyítani. 
Deadly Swathe: cleave támadás. Csak a tank kapja meg, ha lehetséges. 
Poisoned Thrust: 10%-kal csökkent minden statot. Méreg, ennek megfelelően kezelhető. 5x stackelődik. Általában rögtön kettőt tesz fel a tankra.  
 
Daring: Self buff. +35% attackspeed és melee dmg, dispellezhető. 
 
Júlia és Rómeó megölése triviális, a fent leírt képességeiket használják, tank n spank.
 
 

Júlia meghal, megjelenik Rómeó a színpad közepén. Tank észnél legyen, általában egy healerre megy Rómeó ahogy megjelenik. 
 
Backward Lunge: csuklóból hátrafelé üt egyet, és el is dobja az illetőt, ha eltalálja. Ki kell gyógyítani. 
Deadly Swathe: cleave támadás. Csak a tank kapja meg, ha lehetséges. 
Poisoned Thrust: 10%-kal csökkent minden statot. Méreg, ennek megfelelően kezelhető. 5x stackelődik. Általában rögtön kettőt tesz fel a tankra.  
 
Daring: Self buff. +35% attackspeed és melee dmg, dispellezhető. 
 
Júlia és Rómeó megölése triviális, a fent leírt képességeiket használják, tank n spank. 

-------------------------------------------------------------------------------------

 
Miután megölted Rómeót, mindketten felélednek ott, ahol meghaltak, s úgy kell végezni velük, hogy 10 másodpercen belül haljanak meg, vagy felélesztik egymást. 
 
Általában melee ütlegei Juliannet, ranged meg Romulót. Meleenek interruptolnia kell Júlia Eternal Affliction gyógyítását. 
 
Kétféleképpen is kivitelezhető a dolog: leveritek először az egyiket 10%-ra, utána áttértek a másikra, vagy egyszerre csökkentitek a hp-jukat, majd 10%nál megölitek Romulot (mert Julianne biztos meghal 10mp alatt 10%ról), és utána Juliannet.
Rómeó, Júlia loottábla! 
 
Tippek:  
rugó/enhacement sámán Julián legyen, Wound poison/interrupt/purge miatt. 
shadowpriest/priest/elemental sámán Rómeón legyen. Dispell/poison cleanse
 
 

The Wizard of Oz - Óz, a csodák csodája 

Dorotheevell találkozol népes kompániája társaságában, akik keresik a hazafelé vezető utat. Rajtad keresztül. Dorotheen kívül mindengyik minibossnak van egy gyengesége, amit ki kell használni a magunk javára. 
 
Dorothee: 
Nem tankolható, folyamatosan waterboltokat lövöldöz. Nem hat rá semmilyen CC forma. Ki kell healelni a lövéseit. 
Fear: random célpontot fearel, rövid időre 
Summon Tito: Megidézi a kutyáját, aki inkább egy farkas... szétharapdálja a healerekt ha nem veszi fel tank. 2 mp-es solence abilityvel rendelkezik. 
Enrage: ha Tito meghal, Dorothee bekeményít.(Egy idő után fel is támasztja kutyuliját, ezért ő hal meg előbb) 
 
Strawman(madárijesztő): 
 
Brain Bash: stunnoló ütés 
Gyengéje: akármilyen tűz alapú spelltől nagyon nagy eséllyel elkábul és összevissza szaladgál. (Immolate, fireball, etc) 
 
 
Tinhead(bádogember): 
 
Cleave: melee rangeben használja. Elég nagyot sebez. 
Gyengéje: Rozsdásodik. Korábbi hiedelmekkel ellentétben (Frostboltolni kell mint a barom) magától rozsdásodik, és folyamatosan lassul a mozgása (általában az egyik tank leagrózza és körbekitolja a színpadon. Azért tank, mert ha esetleg utoléri strawman nem hal meg egy ütéstől). 
 
Roar(gyáva oroszlán): 
 
Frightened scream: a gyáva oroszlán tud fearelni 
Gyengéje: viszont ő maga is fearelhető. Warlock fear teljesen kivonja a forgalomból. 
 
Miután a függöny felmegy, Dorothee támad először, valamint megidézi ebét valamikor az első percben. 
Rövidesen Strawman, azután Roar is megindul. 
Tinhead a leglassabb, ő csak a harc kezdete után olyan 20 másodperccel kezd lépkedni. 
 
Tetszés szerint Dorothee-t vagy Strawmant kell leölni először. Strawman mellett szól az, hogy halálával felszabadul egy tank aki mehet a kutya után/dps Dorotheen. 
MT2 rámegy Strawmanre. Ő fogja tankolni a kutyát is, amikor Dorothee megidézi. 
MT1 addig épít aggrót Roar oroszlánon 10 másodpercig, amíg tinhead nem aktivizálja magát. Onnantól a warlock dolga fearelgetni Roart, míg MT1 rámegy Tinheadre. (Így ha elmúlik Roaron a fear rámegy a Main Tankra, és nem eszi meg a healereket.) 
 
Kill sorrend: Strawman/Dorothee -> Kutyu -> Onnantól tetszőleges. 
 
Miután megölted az egész társaságot, felbukkan a gonosz Északi Boszorkány. Ő hozza a lootot. 
 
The Crone(Északi boszorkány): 
 
Cyclone: Forgószél, körbe mozog a színpadon, könnyen elkerülhető, ha elkap, feldob a levegőbe. 
Chain Lightning: Normál chain lightining, 5 alkalommal ugrik, 2775-3225 nature sebzés okozva. 
 
Szétszóródsz, elkerülöd a forgószeleket, Tank & Spank módszerrel megölöd a boszorkányt
 
 
 
 
 
 

The Curator 
 

Add summon: 10 másodpercenként idéz egy astral flare nevű addot, ami arcane sebzést okozó villámokat lő, ha sokan álltok az add és egymás közelében mind megkapjátok a sebzését. A legkönnyebben egy sámán tudja leaggrózzni frostshock segítségével, s ő *letankolja az addot* 
Hateful Bolt: Az aggro lista másodikjára lövöldöz néha 4000-5500 arcane sebzést. 
Evocation: 10 add megidézése után kifogy manából, átmegy Evocation-manatöltő módba. 20 másodpercig tart, míg maximumra tölti a manáját. 
Ezalatt nem idéz addokat, nem üt és +200% sebzést nyel be. Ilyenkor kell ellőni a trinketeket, cooldownokat és minél többet belesebezni. 
 
Berserk:
12 perc után kikapcsolja a raidet. 
 
Akárki akármit mond, Curator egy DPS gearcheck. A harc ismétlődő fázisokból áll, úgymint "evocation" és "2 evocation között" 
 
2 evocation között a tank és egy DPS sebzi a bosst, aki valószínűleg kapja majd a hateful boltot. Az ˝offtank dps˝ öltözhet némi arcane resist gearbe, de felesleges, mert ha arcane resist gearben van akkor az Evocation során egy másik dps úgyis fölémegy aggróban. 
 
Az raidban lévő többi dps csak az addokkal törődik, hogy hamar haljanak, minél kevesebb sebzést okozva a raidnek(enhancement sámán erre lett tervezve, frostshock! aggróval tankolja míg a többiek nuke). 
 
Tipp warlocknak: A negyedik add után/ötödik add idején mehet a curse of doom a bossra, akkor pont evocation alatt fog csúnya nagyot ütni. 
 
A bloodlustot nem közvetlenül az evocation elején, hanem az utolsó add előtt kell használni, mert akkor az gyorsabban hal, és több idő jut a boss bántalmazására. Meg a BL amúgy is sokkal hosszabb ideig tart, mint az Evocation. 
 
Amikor a boss elkezdi az evocationt, 1 add még spawnolni fog. Az utolsó add lehetőleg gyorsan haljon meg, mert így több idő jut a boss ütlegelésére. Ha nagyon alacsony a dps esetleg le lehet tankolni az addot és csak a bosst öli az egész csapat. 
 
Ezt a két fázist kell ismételgetni 15%-ig, amikoris a boss enragel, ilyenkor nincs több add, viszont nagyobbakat üt. Ahogy a csövön kifér mehet a DPS.
 
 

The Shade of Aran 

Aran Medivh apja volt. Varázsló, így az összes képessége varázslatokból áll. Papír-cloth boss, ezért a melee dps valami iszonyatos sebzést tud produkálni a harcban. 
 
Blizzard: A szobában körbemegy órajárás szerint, lassit és sebez mint egy normál blizzard. Ha belekerülsz, ne próbálj előtte futni, inkább célozd meg a szoba ellentétes oldalát, azaz keresztbe mozogj.(1700dmg/tick) 
 
Magnetic pull/Arcane Explosion: beteleportál a szoba közepére, mindenkit magához ránt, rátesz a raidre egy mass slow dispellezhető lassítást és elkezd egy super arcane explosiont channelezni. Futás a falhoz, vagy 9-11000 arcane sebzést kapsz 10 másodperc után. A mass slow hatásával együtt is kiérsz bőven. 
 
Flame Wreath: Három random target köré tűzkört varázsol, ha bárki átmegy rajtuk, felrobban, 3-4K sebzést okozva mindenkinek. Flame Wreath alatt senki sem mozog, még blizzardban sem. Ki kell healelni a blizzard tickeket. 
 
AE counterspell: Aran maga körül időnként 10 yardos környezetében beleszakit minden spellbe, és letiltja a spelliskolát 8 másodpercig. (mint egy mage counterspell) 
 
Varázslatok, amiket Aran használ  
Ezen a spelleket meg lehet szakítani, az arcane missilet nem érdemes, mivel azt nagyon könnyen ki lehet gyógyítani. A Fireballt/Frostboltot viszont minél többször kell interruptolni. 
 
Fireball: ~4400 dmg 
Frostbolt: ~4400 dmg, lassít 
Arcane Missiles: 5x1500 dmg, ~7500 dmg 5 sec alatt 
 
 
Elementálok:
40% hp-n Aran idéz 4 vízelementált, most már csak nagyjából 14K hp-val, azaz nagyon könnyen leölhetők. Kettőt elintéz egy warlock banish/fearrel, 2 gyorsan megölhető, vagy akár szintén letudható fearrel/stunnal, minden snare képesség használható ellenük. 90 mp után maguktól eltűnnek 
 
Mana regen: Amikor Aran kifogy a manából, (manaszint 20% alatt), mindenkit sheepel, es leül inni. Mikor feltöltődött, ellő egy Pyroblast Volley-t, ami 7500at üt mindenkire a raidben. Ha valaki sebzi Arant(pl egy mana fiend) mialatt iszik, egyszerűen felpotizza magát és ellövi a pyroblastot. (Ami ilyenkor még fájhat, mert a sheep nem regenerált mindenkit maxra) 
 
A Harc: Mindenki ütlegeli Arant, a megfelelő kasztok(rugó, warrior, sámán, mage) figyelnek a fireball/frostbolt megszakítására, és mindenki elkerüli a blizzard/arcane explosion/flame wreath hatásait, a fent leírt módon. Ha valamiért/még nincs mag ez elégséges dps, jobban kell figyelni a spellek megszakítására(prot warrior pl maradhat pajzzsal a kézben). 40% hp-n a warlock elkap 2 elementált, a másik kettőt fearelik/stunolják(raidösszeállítástól függően), vagy egyszerűen gyorsan megölik, és megy tovább a nuke. 
Ha elég magas a dps és jó az interrupt, Aran meghal mielőtt kifogyna manából és birkázna, ha nem, a pyroblast után gyorsan felgyógyítani a raidet(Mindenki bekap egy warlock kavicsot/bandage/tranquility/priest aoe spellek és minden spellt interruptolni az első 10 másodpercben), utána leverni a maradék hp-t a bossról. 
Fontos, hogy Aran az elementálok mellett is használja a többi képességét is, valamint a sheepeket is megtörheti egy esetleges blizzard/vízelementál. 
 
A boss manájával és hp-jával úgy kell gazdálkodni, hogy az elementálok és a sheep ne történjenek egyszerre. Ha 40%-hoz közel érve a boss manája alacsonyabb, mint a HP-ja akkor inkább érdemes kigyógyítani a spelljeit, megvárni míg birkáz, feltölti manáját, és a Pyroblast Volley után maxra felhúzot raiddel triggerelni a 40%-s elemental summont.
 
 
 

Terestian Illhoof 
 

Elit Imp: Egy darab elit imp addja van, ha a harc közben meghal, debuffolja a bosst, aki +25% sebzést szenved el 30 másodpercig. Utána Illhoof újrasummonolja az impet. A imp arra a targetre, akire aggrózik rátesz egy +500 fire damage debuffot, ami nem jó, ha éppen téged lőnek a kis impek. 
Sima kis impek: 2 portálon keresztül folyamatosan nem elit impeket idéz, amik fireballokat lövöldöznek(~250 dmg) 
Sacrifice: Illhoof néha feláldoz egy-egy playert, akit a szoba közepén lévő zöld rúnába teleportál, es rárak egy "Demon chains" nevű cuccot, amit le kell verni, hogy kiszabaduljon az illető. A Demon Chains 1500-at tickel másodpercenként az áldozaton, minden egyes tick gyógyítja a bosst. A melee azonnal le kell, hogy verje, különben a healerek kifutnak a manából, és a főnök is sokat gyógyul. Pala Bubi, iceblock leszedi. Akit feláldoz annak gyorsan kell heal, mert 5 másodperc alatt meghal. 
Enrage: 10 perc után a harcnak mindenképpen vége van. 
 
A legnagyobb problémát a szobát elárasztó kis impek jelentik, ezeket könnyedén lehet kezelni, ha mindenki a boss 15 yardos körzetében marad, és egy warlock Seed of Corruptiont/Hellfiret castolgat, egy paladin meg ad neki concentration aurát. 
 
Az elit impet csak offtankolni kell, meghal majd magától a sok AOE-től. 
 
Egyszerűen csak a demon chain és a boss között váltogatjuk a dps-t, mikozben mindenki a főnök körül tömörül, hogy a SoC elérje a kis impeket. 
 
Tippek:  
A tank könyv (Legacy of The Mountain King) csodát tesz a warlockkal. 
Ha a warlock destruction és véletlenül van nether protection talentje, alig kell majd rá heal 
Rugók wound poisont/arms warriorok Mortal Strike debuffot tartsanak Illhoofon, feleannyit gyógyul chain alatt.
 
 

Prince Malchezaar 

Phase 1. 100%->60% 
Burning Abyssal: 45 mp-enként idéz egy infernalt, ami leesik az égből egy random helyre. Nem mozog, nem üt, nem üthető, csak hellfiret varázsol 3-4 másodperccel megérkezése után (10 yardos AOE, 1000/tick sebzéssel) A raidnek ki kell kerülnie ezt, 3 percig tolja a Hellfiret, utána összeomlik. 
Enfeeble: tankot kivéve 5 emberre hat, a célpontnak 1 hp-ja marad, és nem hatnak rá gyógyító hatások. 7 mp-ig tart, az érintetteknek 30 yardnál messzebb kell kerülniük a bosstól, vagy a shadow nova elviszi őket, amit enfeeble után 3 másodperccel kezd el castolni. 
Shadow Nova: 3 sec cast time, 3000 dmg, knockback. A melee kifut előle, az enfeeble hatása alatt állók szintén, a tank a knockback miatt falnak háttal tankolja a bosst. 
Shadow Word: Pain: 1500dmg/tick, dispellezhető. 
Thrash: +2 melee ütés a célpontra 
 
A tank az egyik falnál tankolja a bosst, figyelni kell az infernalokra, enfeeblere, shadow word painre. Ha szükséges, elhúzni a főnököt/raid elmozog az infernal mellől. 
 
Phase 2. 60%->30% 
Előveszi baltáit, amivel akkorákat tud ütni, mint a ló, könnyen 1-2 shotol gyengébb/pechesebb tankokat. Fegyvereivel Cleavelni tud és a Main tankot elkezdi sunder armorozni.  
Nem használ Shadow Word: Paint de sebzése a tank felé megtöbbszöröződik, olyan, mintha frenzied módban kéne vele harcolnod. Cél, hogy minél gyorsabban leverj róla 30% HPt, átvíve Prince Malchezaart Phase 3 ba. 
A healereknek nagyon oda kell figyelni, és az infernalok is kezdenek sokan lenni. 
 
Phase 3. 30%hp -> loot 
Eldobja a baltáit, amik ideoda repkedve sebzik a raidet, nincs többé enfeeble, cleave és sunder, újra van viszont shadow word pain, és gyakrabban castolja a shadow novát.  
A legfontosabb: sokkal gyorsabban idézi az infernalokat. 30% alatt a lehető leggyorsabban agyon kell verni, különben az infernalok teljesen körbevesznek. Szintén használ egy amplify magic debuffot random targetre, ami kombinálva a repkedő fejszékkel veszélyes lehet, de ekkor már ez lesz a legkisebb bajotok. 
 
Tipp: Használhattok egy embert aki csak arra figyel, hogy hova esik a következő infernal, és irányítja a raidet. Amíg nincs gyakorlat, ez sokat segít.
 

Nightbane!!

Serpentshrine Cavern attunementhez szükséges, opcionális boss. Megsummonálásához a karazhanos qchaint kell végigvinni, ami érinti Arant és néhány outlands-i instát. 
Csontsárkány, valaha Arcanagos néven ismert kék sárkány manifesztációja.
 

Két fázis váltakozik. Minden 25% HP után felrepül, s átmegy phase 2-be. Gyakorló időkben 4 főállású healer szükséges. Utána simán menni fog 3 healer + esetleges off-healerrel. 
 
Phase 1 - Nightbane a földön 
Bellowing Roar - Sárkány fear. 2.5 sec cast. Tank védekezhet ellene Berserker Rage használatával. Más lehetőségek: Fear Ward/Will of the Forsaken/Death Wish. Ritkábban castolja, mint 30 sec, tehát a tank mindig fogja tudni berserker rage-vel stance-dancelni. Healerek, ha a tank nem elég jól felszerelt a fear távolságán kívül, 30+ yardon álljanak.  
Charred Earth - Void Zone-hoz hasonló, 10 yardos körzetben felégeti a földet, folyamatos dot sebzést okozva annak, aki benne áll. Mivel Nightbane hitboxa nagyon nagy, ha melee-k közé köpi azok simán kisétálhatnak és messziről is ütögethetik a bosst. 
Cleave - Frontálisan üt, 6K körül a tankra.  
Distracting Ash - Dispelleezhető, de nem okoz túl nagy gondot. Képességek hatótávolságait megfelezi. Azaz: heal 40 yard helyett 20 yard, stb. 
Smoldering Breath - Frontális támadás szintén. 3700-4300 tűzsebzés, utána 1688-1912 dmg dot 15 másodpercig. Cleave-t és ezt a Breath-t lehetőleg csak a tank kapja be. 
Tail Sweep - 450 + 450 fire damage dot aki Nightbane hátsójában áll és elkapja őt a boss faroksöprésével.
 

Nagyon egyszerű tank&spank. A tanknak oda kell figyelnie a fear-re, amikor el kell használnia a berserker rage-t. Healereknek oda kell figyelniük a cleave + smoldering breath combóra, ami elég nagy spike damage lehet a tankon.  
 
Phase 2 - Nightbane a levegőben 
75%, 50% és 25% elérésekor felszáll a sárkány. 
 
A raid csoportosul a tank környékén.  
 
Rain of Bones - Phase 2 elején csontesőt zúdit egy kiválasztott emberre kevés aoe sebzést okozva. 
Az esőből kikel 5 skeleton. 
Restless Skeletons 13500 hp körüli, plate-re 400-500t ütő csontik. 5 ilyen kel ki a csonteső után. A main tank és egy offtanknak le kell tankolniuk őket, és leölni.  
Smoking Blast - ez a durva képessége, folyamatosan 4255 to 4945 fizikai sebzés (armor csökkenti, paladinon 2000 alatt sebez) és utána 2790 tűzsebzés 18 sec alatt. A dot 4x tud stackelődni és dispellezhető. 4x stacken már 2k/tick sebzése van a dotnak. 
Elvileg arra teszi, akinek a legmagasabb a healing aggrója. Lehetőleg ne pap/druida kapja be, így azzal lehet rávenni, ha paladin righteous furyval/sámán chain heallel magára szedi a Smoking Blastot. 
Fireball BarrageEz egy exploit elleni képessége a bossnak. Ha túl távol állsz tőle, miközben a levegőben van elkezd másodpercenként 3500-s fireballokat lövöldözni. 
 
Phase 2 főleg a healereken múlik és azon, hogy a tankok meg tudják e fogni az addokat. Challenging shout/Roar segít az addok összeszedésében. 
 
A boss már leszállása előtt! resetel aggrót. Nem baj, ha 1-2 skeleton még életben van. Offtank tankolja csak, de a raid ne csináljon túl sok heal aggrót, hogy MT fel tudja szedni Nightbanet. Hunter misdirection a tankra.  
 
Nightbane gyakran leszállása után rögtön eltol egy feart, erre készüljetek fel. 
 
Ha az első 25%-t és a felszállást-leszállást túléli a raid még 2 alkalommal ismételni kell az egészet, és a boss máris halott.